poniedziałek, 20 lutego 2012

Wyróżnienie (dla mnie chyba za niepisanie!)

Ostatnio jakoś nie wychodzi pisanie. Nawet wrzucanie zdjęć nie wychodzi, bo zdjęcia są, wycieczki w sumie też były, ale jednak zwykle wypada coś napisać, a pisać jest jakoś w tym roku ciężko. Z wielkim trudem udało się wrzucić ptasiory, ale to tylko dlatego, że ptasiory – wiadomo – bardzo chciały w końcu polecieć.

Dlatego też bardzo miłym zaskoczeniem było otrzymanie wyróżnienia ONE LOVELY BLOG AWARD, i to nie od byle kogo, tylko od prawdziwego Czerwonego Kapturka z Ciemnego Lasu, albo też Skrzydlatego Kota :-).

Ale super, dzięki! Fajnie, że komuś się tu podoba.

No a teraz trudniejsze rzeczy. Bo z otrzymaniem wyróżnienia przychodzą obowiązki.

Pierwszy z nich to napisanie siedmiu rzeczy o sobie. Nie wiem, czy o mnie da się aż tak dużo rzeczy powiedzieć, ale spróbujmy:
  1. Lubię Muminki i truskawki. Nie wiem jeszcze, jak się truskawki z Muminkami łączą, ale pewnie jakoś się łączą. Na podstawie pewnych badań przypuszczam wręcz, że gdy Muminki napełniają się igliwiem, żeby wygodnie przespać zimę, nie zapominają wcisnąć gdzieś w to igliwie przynajmniej jednej truskawki.
  2. Bardzo lubię śpiewać, choć strasznie fałszuję, co wiedzą dobrze moi koledzy, którzy grają ze mną w różne Guitar Hero i Singstary. Niemniej sprawia mi to wyjątkową frajdę i w zasadzie od razu czuję się szczęśliwy. Podobnie zresztą jest z tańczeniem.
  3. Zostało mi jeszcze aż 18 krajów i terytoriów europejskich do zwiedzenia. To strasznie dużo, a przecież Europę mam zwiedzoną zdecydowanie najbardziej. I to nawet nie sięgając jakoś daleko na wschód na rubieża Europy, gdzie pewnie jeszcze coś by się znalazło. Te kraje/terytoria to: Albania, Andorra, Bośnia, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra, Gibraltar, Guernsey, Islandia, Isle of Man, Jersey, Liechtenstein, Luksemburg, Macedonia, Malta, Mołdawia, Słowenia, Wyspy Owcze. Jak ktoś ma ochotę wyskoczyć ze mną na wycieczkę weekendową w którekolwiek z tych miejsc, to niech koniecznie daje znać.
  4. Wolę kisiel od budyniu. Szczególnie oczywiście podobają mi się kiśle barwiące język, ale to przecież oczywiste. Najlepsza rzecz na świecie swoją drogą to była galaretka skrobiowa, takie coś prawie jak kisiel, ale inne w smaku. Niestety już zupełnie tego nie ma.
  5. Mieszka u mnie w domu dużo trolli. Naprawdę. Najwięcej z nich siedzi – wiadomo – na krzaku. Strasznie zwykle rozrabiają jak wyjdę i potem jest bałagan. Nic się nie da na to poradzić.
  6. Uważam, że mężczyźni są płcią poszkodowaną, bo wszystkie ubrania, które można kupić są szare albo w jakieś głupie serki, kratki i kara. Nie ma fajnych rzeczy w jakieś porządne ładne wesołe kolorowe kwiatki. Może poza hawajskimi koszulami, ale niestety u nas pogoda delikatnie mówiąc nie zawsze pozwala w nich chodzić.
  7. Moje niebywałe życiowe lenistwo sprawia, że bardzo bym chciał, żeby w końcu zadziałał efekt cieplarniany i morze podeszło pod Warszawę. Wiem, byłoby ciężko, ale bardzo bym chciał mieszkać nad morzem, a jakoś z trudem mi idzie przenoszenie się gdziekolwiek…
Uff, jakoś to poszło.

Teraz pozostaje przesłać nagrodę dalej. Wobec tego wybieram blogi (w kolejności alfabetycznej):
  • Daję radę Agaty, bo niesamowicie jest patrzeć, jak prosto, lekko, ładnie i celnie można pisać o swoim życiu.
  • Wrong side of the camera Natalii, bo są świetne foty i to jeszcze do każdej dołączona historyjka!
  • Zniekształcenie poznawcze Piotrka, gdzie jest tak ładnie napisane o półwirtualnym świecie, w którym ostatnio wszyscy żyjemy.
No i na koniec, cytując Kasię: osoby wyróżnione, jeśli mają ochotę, mogą wyróżnienie przyjąć i mają za zadanie: napisać od kogo je otrzymali, napisać 7 rzeczy o sobie, wyróżnić kolejne, zasługujące na to osoby.

Dzięki!

2 komentarze:

  1. Pięknie napisałeś, pycho mi się uśmiechało :)))
    - oczywiście, że Muminki do igliwia dodają truskawki, kto przy zdrowych zmysłach by się opychał samym igliwiem??
    - to strasznie fajne, że lubisz śpiewać i tańczyć. ludzie pogodzeni ze światem tak mają!
    - ha. podróże...może już niedługo i ja wreszcie wychylę czubek nosa z pełniej szczeniąt norki ;) a jak znam Ciebie to pewnie szybko nadrobisz zaległości :)
    - kisiel, tak jest!! dla mnie cytrynowy tudzież wiśniowy. i koniecznie o konsystencji do picia, a nie do jedzenia łyżeczką.
    - ach, więc to trolle robią bałagan?? to by wyjaśniało, czemu mój zlew jest wciąż od nowa pełny, a wszędzie walają się okruszki chrupek kukurydzianych, choćby nie wiem ile razy dziennie odkurzać!
    - racja. uwolnić mężczyzn od burości!!!
    - morze w Warszawie...marzenie. mam nadzieję, że mi się to dzisiaj przyśni. szum fal uderzających o ściany ponurego praskiego bloczyska....marzę o mieszkaniu nad morzem, najlepiej w latarni morskiej.
    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Well of course I loved being mentioned! I try my best. So many things about you I didn't know here.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...