czwartek, 23 lutego 2012

Magia pociągów

Tym razem zdjęcia z dość bliskiej podróży, bo na nieczynny dworzec Warszawa Główna, czyli do Muzeum Kolejnictwa. Jak ktoś nie był to polecam, bo to super miejsce: ludzi nie za dużo, spokój, a za to sporo ogromnych parowych lokomotyw, pociąg pancerny, no i trochę fajnych makiet kolejowych. A stare pociągi warto obejrzeć, bo koleją w Polsce, jak wiadomo, czym dawniej tym szybciej się jeździło.

Mnie za to najbardziej podobają się kolory (przede wszystkim ślicznie zielone lokomotywy!), nity i różne rurki. W zasadzie można tam się wybrać wyłącznie po to, żeby właśnie je obejrzeć.










2 komentarze:

  1. ulubione klimaty dzieciństwa. Byłam dziewczynką z krakowskiej bocznicy kolejowej ... Do czasu poznania koni :)
    Piękne zdjęcia, super rzeczy widzisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te kolory...widzisz piękno rzeczy zwykle pomijanych i niedostrzeganych...ja też kocham pociągi, kiedyś jak byłam mała i nie mogłam zasnąć to wyobrażałam sobie, że jadę pociągiem, za oknem przesuwają się pola, a w uszach ten usypiający stukot i turkot...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...