czwartek, 15 kwietnia 2010

Pierwsze moai!

Po paru dniach dość spokojnego pobytu w Santiago w końcu trafiłem do Valparaiso. No i dobrze, bo to zupełnie niesamowite miejsce - w dziedzinie miast położonych na wzgórzach to absolutna rewelacja. Kręte uliczki, kolorowe domki, mnóstwo murali, windy uliczne, piękne widoki na ocean - niezwykle to wszystko urocze i malownicze. Zrobiłem bardzo dużo zdjęć, ale wcześniej coś przekombinowałem z ustawieniami, zapomniałem poprawić, no i cóż ;-). Zdarza się, coś tam pewnie da się uratować.

Niemniej jednak dziś widziałem pierwsze prawdziwe moai! Wprawdzie nie w naturalnym środowisku, a w muzeum (czy raczej przed muzeum), ale jednak! Moai, prosto z Wyspy Wielkanocnej, wygląda tak:






1 komentarze:

  1. The nostrils in that second photo are absolutely epic.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...