piątek, 19 marca 2010

Tajemnica kanału

W dawnych czasach, kiedy to jednym z moich ulubionych erpegów był Zew Cthulhu, wyszedł w Polsce zbiór przygód pod tytułem "Przerażające podróże". Był tam scenariusz "Tajemnica kanału", który chyba nawet kiedyś prowadziłem. Tłem dla opowieści była podróż barką po sieci dróg wodnych, które przecinają całą Anglię. Było to wszystko fajne, tylko nie do końca sam wiedziałem, jak te kanały wyglądają.

Ale dziś, na pierwszym moim przystanku w podróży dookoła świata, którym jest właśnie Anglia, obejrzałem je sobie z bliska.

System śluz i kanałów na rzece Wey zaczęto budować w 1651 roku i działa do tej pory. Na ostatnich zdjęciach widać, jak barka przeprawia się przez śluzę.


4 komentarze:

  1. Brytyjskie śluzy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie, w kontekście Zewu Cthulhu "śluzy" i "śluz" powodują zupełnie nie wodniackie skojarzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brytyjskie śluzy są super, a Cthulhu jeszcze bardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19/3/10 15:00

    A jeszcze jest "Trzech panów w łódce nie licząc psa" :)

    Irek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...