piątek, 15 stycznia 2010

Rzeka Li



Jak pisałem poprzednio, nie mam zdjęć ze spływu tratwą po rzece Yulong, ale podobne widoki są przecież na większej jej większej koleżance - rzece Li. Podróż rzeką Li na odcinku Guilin-Yangshuo to jedna z najpiękniejszych tras widokowych Chin. I rzeczywiście, niesamowite kształty gór robią wielkie wrażenie nawet zimą.

Tutaj też pogoda chyba była sprzymierzeńcem: spokój, który panował na trasie, można zawdzięczać jedynie niskiej temperaturze. A naprawdę bardzo pozytywnie wpływał na wrażenia.

Zapraszam do obejrzenia obrazków.

2 komentarze:

  1. czarodziejka16/1/10 14:06

    Góry piekne są i robią spore wrażenie ...te postrzępione groźne szczyty...
    Zdjecia na picasie obejrzałam, podobały mi się. Pozdrawiam:-)
    P.S. Ci ludzie tam zawsze pływaja na tych tratwach na stojąco?!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, góry są niesamowite.

    A tratwy są kilku rodzajów. Są te proste, na których nic nie ma. Wtedy raczej trzeba stać, bo wydaje mi się, że nie bardzo da się używać tego kija do odpychania się od dna na siedząco (ta rzeka jest bardzo płytka). Są też tratwy z silnikiem, wtedy już zwykle się na nich siedzi. Jeśli płynie na jednej tratwie ktoś poza wioślarzem, to też siedzi. Więc nie jest tak źle.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...