piątek, 8 stycznia 2010

Pieniążek i zagadka

O tym, jak śliczne są widoki z pokładu statku płynącego rzeką Li napiszę innym razem. Teraz tylko dwie ciekawostki.

Banknot 20 rmb wygląda jakoś tak:



A przedstawione na nim miejsce w rzeczywistości wygląda tak:



I zagadka, a raczej ćwiczenie. Na poniższym zdjęciu znajduje się Wzgórze Fresku Dziewięciu Koni. Osoby z wyobraźnią te konie (w różnych pozach) mogą odnaleźć, a warto, bo jak się znajdzie wszystkie dziewięć, to zgodnie z legendą niechybny znak, że osiągnie się najwyższy wynik w najważniejszym egzaminie imperialnym.




No i jak, widzicie wszystkie dziewięć? Ja znalazłem, ale zupełnie nie mam jakoś przekonania, że to właśnie te, o które chodzi ;-).


3 komentarze:

  1. nie widzę ani jednego więc pewnie nie zdam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam widzę 3, może 4. Reszta to naciąganie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja widzę zupełnie inne zwierzątka. Myślę, że oceniający zakwalifikowaliby to jako pracę nie na temat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...