środa, 20 stycznia 2010

Chiny 2010 w liczbach

Wycieczka do Chin się skończyła, pora na podsumowanie. Za bardzo się nie najeździłem, bo było zimno i nie bardzo chciało mi się ruszać, a poza tym w każdym z miejsc, w których byłem, było naprawdę dużo do zobaczenia. Niemniej jednak podliczając choćby tylko przeloty samolotowe, trochę kilometrów się uzbierało.


Warszawa - Zurich (1047 km)


Zurich - Shanghai (9030 km)


Shanghai - Guilin (1280 km)


Guilin - Nanning (338 km)


Nanning - Sanya (523 km)


Sanya - Shanghai (1880 km)


Shanghai - Zurich (9030 km)


Zurich - Warszawa (1047 km)

W sumie: 24175 km

Oczywiście te odległości są zaniżone. Są to odległości w linii prostej, a samoloty tak nie latają. Przykład: z Sanya do Szanghaju jest 1880 km, a samolot leci 2110 km. Całkiem spora różnica.

No i ma się to słabo w stosunku do mojej najdłuższej wyprawy, gdzie pokonałem ponad 42000 km, ale zawsze coś.

Mapy wygenerowane przy pomocy Wolfram Alpha.

2 komentarze:

  1. Jak zrobisz w jednej podróży sekundę świetlną to będzie szacun. Na razie twój rekord to 0,14 :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...