poniedziałek, 24 sierpnia 2009

1000 rodzajów Coca Coli

Maciek znalazł kiedyś informację o tym, że powstał automat Coca Coli, który potrafi przyrządzić colę w 100 różnych smakach. Większości z tych smaków nie ma w normalnej sprzedaży nigdzie, więc jest to całkiem ciekawa sprawa. Niestety, takiego automatu nie widziałem na oczy i pewnie w dającej się przewidzieć przyszłości nie zobaczę.

Za to dokonałem innego odkrycia. Okazuje się, że Coca Cola wydaje w Stanach masę edycji limitowanych butelek. Są butelki niemal na każdą okazję - na święta, na wydarzenia sportowe, na premiery filmów. Niektóre z tych napoi mają szczególne smaki, inne - po prostu szczególne butelki. Są nawet cole w kształcie bombek. A na dokładkę są ludzie, którzy to wszystko kolekcjonują!

Poniżej kilka zdjęć z takiej spotkanej przeze mnie kolekcji, niestety przez szybę, stąd słaba jakość. Kto z Was rozpozna wszystkie okazje, których dotyczą te butelki?













4 komentarze:

  1. Ja nie rozpoznam, ale mogę pić Colę przy każdej okazji, nawet z generycznej butelki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś w Warszawie była wystawa o historii butelki coli, ale dotyczyła tylko oficjalnej linii. Nie sądziłam, że to aż taki biznes.

    OdpowiedzUsuń
  3. a taka oryginalna butelka coli się jakoś istotnie zmieniała przez lata?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia butelka jakoś jednoznacznie kojarzy mi się z winem. Może ta naklejka CocaColi to na zmyłkę? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...